Your shape

I helgen har vi varit barnvakt åt Oja-pojkarna. Mamman och pappan har varit nere i Arboga och firat Mattis som fyllt 35.
Det har varit en rätt lugn helg. De har skött sig riktigt bra. Igår var vi ute i två timmar, Ilmar och Kent skottade snö och jag och gustav solade mot uthuset. Det blev kälk- och pulkåkning nere vid sjön en stund också och Kent provade att borra hål på isen med en slö borr. Det gick sådär men till slut kom han igenom och då kom sjöbotten med. :) Sen for vi till Katrine och firade henne. Hon fyllde ju år igår. :)



Vi hade lite problem med att bestämma vad vi skulle äta sen men till slut blev det klyftpotatis och schnitzel till det. Jag fick till en kanongod sallad som nästan tog slut. Vilken tur jag har som får resten till lunchlådan. ;)
Vi bjöd Karl på middag med eftersom vi for iväg med barnen när han ville komma och pimpla med dem. :)
Det blev en lugn filmkväll, Dukes of Hazzard och Tomcats.

Idag provade jag ett nytt fitness spel medans de andra gick ut och fiskade:



Det är mycket som 'My fitness caoch'.
De säger ungefär samma saker och övningarna är samma men det känns lite nyare och bättre.
Man får med en kamera som läser av ens kropp och man får hela tiden feedback på hur man gör övningarna. Ibland tycker jag inte de stämmer men det kanske är jag som gör fel.
Innan man kör igång får man välja vilken del av kroppen man vill träna, det tyckte jag var väldigt bra. Det fanns fler alternativ än det fanns på 'My fitness caoch' så nu tror jag det blir det här istället. Jag såg när jag hade tränat att man kan välja bikini fit, eller nått sånt. Så nästa gång ska jag prova det.
Jag har dock inte sett nått om yoga som finns på 'My fitness caoch' så det ska jag nog prova vid tillfälle. Nån gång. ;)

Nu står köttgrytan på spisen och kokar tills Lina och Joel kommer och äter sen.
Sen kommer mamman och pappan hem, nångång ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0