Klippning

Jag vill göra nått med mitt hår nu. Det känns i topparna att det är slitet nu igen.
Men jag vill ändå inte klippa det för jag vill ju att det ska bli så långt som möjligt.
Alla säger så olika om det där, klipp lite så växer det fortare eller klipp inte alls... Vad göra, mitt hår växer inte fort nog så mycket vet jag. :)
Skulle ju faktiskt vilja ha sådär långt hår som jag fick i helgen.. Konstigt att det bara blev sådär långt över natten och sen bara försvann det igen natten därpå.. ;)
Jag är kluven. Som mina toppar.  ;)

Jag vill ha en ny lugg men jag vet ju inte riktigt vad jag vill ha. Hittade en bild på en lugg på google men jag vågar inte lägga upp den... Luggen gillar jag men jag vill ju inte erkänna att jag vill se ut som henne.. ;p



Skulle kunna tänka mig en Svepande njutning men den ser lite jobbig ut också.



Eller en Eggande beskuren men den känns också lång och jobbig.

Vill ju ha en ganska lång lugg som är luftig men som jag kanske kan frisera lite själv på ett lätt sätt.. Kanske inte ska ha sned lugg med massa flikar då men det är ju det jag vill ha.. ;)

Det blir så ofta treåkigt och aldrig nått nytt när man går till en frisör, jag är säkert inte så kul att ha att göra med men lite ska de väl anstränga sig för de pengarna.. De e ju inte gratis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0