Funderingar

Nä, de blev inget jobb idag men imorrn ska jag åka :)
För imorrn är jag frisk. Nu får det vara nog. Jag är ju inte såhär sjuk egentligen. Vet inte vad som hänt nu.

Idag har jag plockat lite här hemma och provat komma på nått att göra.
Jag har kollat lite internet och hittade det här. Har ju sett det förut men jag vet fotfarande inte om jag ska köpa eller inte. Jag vill ha men jag vet inte hur länge det blir använt. Jag har vikter men de är lite lätta och det är bara såna man sätter runt handleden, de passar inte riktigt övningarna på träningsspelet.
Juts nu känns det väldigt onödigt eftersom jag inte tränat på en vecka, men det är ju inte "mitt" fel egentligen. Eller nått.
Får fundera en stund till. Det är ju inte så dyrt... Hmmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0