Zuuumba

in my living room.. :)

Jag fick ett zumba-spel för wii på min födelsedag.
Nu har jag provat det.



Man får med ett skärp som man ska ha kontrollen i men det står inte riktigt hur det ska sitta så jag chansade lite och det for runt lite när man rörde på sig så jag får nog sätta fast det annorlunda nästa gång. Kanske fungerar det om man har det i midjan istället för runt höften..?
Jag vet inte om jag gjorde rätt men jag körde igång ett spel och försökte hänga med. Sen tror jag att man skulle välja nästa spel och fortsätta tills tiden var slut, för det kom inget om att dagens pass var över men det kanske det inte gör heller. I alla fall så hittade jag guiderna för alla dansena. Man fick en demonstration hur man ska göra rörelserna, det var ju ganska användbart för att kunna hänga med. ;) jag gjorde några av dem och sen var jag sjöblöt.
Det blev nog inte rätt men de kanske märks nästa gång. ;) Kul var det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0