Lördag

Jag kunde inte hålla mig jag Zumba:de lite i torsdags igen. Jag provade sätta kontrollen i linningen då och det fungade mycket bättre än med bältet. Så jag förstår inte varför det inte skulle fungera med kontrollen i fickan, jag kanske får prova när jag har byxor med fickor. Men det kanske blir fel vinkel på kontrollen eller nått.
Men ja, det ska provas. :) Jag har övat igenom en dans till. Några kvar sen blir det riktiga spel :)



Igår blev det första badet för i år. Det var 20 grader i vattnet här. :) Men det är ju alltid kallt att ta sig i ändå. Tycker jag... Men det var skönt och varmare blir det nog. :)
Jag doppade mig inte men jag hade faktiskt duschat håret båda dagarna innan, man får ju inte slita för mycket på håret när man har blekt slingor. ;)

Idag ska det vara finväder så vi har planerat att vara ute idag. Och så ska det komma lite besök :) Än så har vi inte sett så mycket av solen men det är varmt i alla fall. :)
Men nu ska jag gå ut och inte bara sitta här. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0