Äntligen färdig

För idag i alla fall.

Det blev kolakakor och grahamsbröd också. :)
Jag tänkte inte har bröd på fikabordet men jag hittade receptet när jag letade kakrecept och passade på när jag hade maskinen framme.
Det är så bra med en maskin som knådar degen. :) Jag fick maskinen i julklapp för nått år sedan och har inte använt den förrän nu eftersom vi egentligen inte haft plats för den, så det har varit besvärligt att ta fram den. Tänk hur mycket jag knådat i onödan.. :) Men nu har maskinen blivit inmöblerad i skafferiet, så småningom ska den nog få en plats i köks-ön. Den ska bara byggas först. :)





Nu är det bara en tårta kvar och så ska de byggas ihop också. Sen får det vara bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0