Lördag

Det blev en mycket lyckad lördag för min del.

Den började med sovmorgon och lite fix för kvällen.
Sen for jag in för en stunds övertid, tror jag var ensam kvar på jobbet när jag for vidare men jag hade ju ingen brådska.

Sen bar det av till torvalla på 25-års middag för min plastbrors fru Annelie. Jättegod mat! Tacopaj är så gott!
Sen blev det tårta. Evangeline hade gjort en marsipantårta med blå marsipan och hallon i tror jag. Det fanns en choklad och colatårta också, det var en av presenterna och vi hade tur som fick smaka på den. Jättegod men mättande!

Sen for jag in till stan på nästa kalas. Jag blev inte sist men nästan.. ;)
På plats fanns värdinnan Mimmi, Tingeling, Peter Pan, Cruella de Vil, Pocahontas, Tigerlilja, Ariel, Broder tuck, Askungen, en björnbroder och Toker. Tror de var alla. :)
Jag fick belamra toaletten en stund när jag kom så jag kunde klä i mig min roll som Jasmine i Aladdin. Det kändes som en bekväm outfit i tanken men under kvällen blev jag galen på haremsbyxorna. Man kunde ju inte lägga benen i kors, och sjalen blev bortglömd och undanlagd i ett hörn där den ligger kvar nu. Men ddet blev nog bra ändå. Kul hade vi ju. :)

Här är jag. Bilden tagen från fotografen Tingeling


Kommentarer
Postat av: katrine

Värsta bloggorina, det gillas

2011-02-28 @ 14:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0