Disney

Jag ser fram emot lördag! :) Då ska jag på kalas hos Karita och det ska vara disneytema. :)
Jag tycker det är roligt att klä ut sig och bli nån annan för en kväll.
Det är så kul att se vad alla andra hittar på också. Många är så abitiösa och lägger verkligen ner mycket tid på sin outfit.
Jag brukar ha svårt för att inte anstänga mig för mycket. Jag visste nästan samma dag jag blev inbjuden vad jag skulle vara. ;)
Det är så roligt att samla ihop allt man ska ha på sig. Just nu letar jag ut smycken och acessoarer. :)



Jag ska på 25-års middag för min brors fru också men det blir innan.
Jag får se hur jag gör med utstyrseln då men risken finns att det blir nån variant och att jag byter om när jag kommer till tita. :)

Det kommer säkert bli en riktigt skoj kväll. :)


På måndag kommer mina handskar fick jag mail om idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0