9 veckor senare

På måndag kommer vår julklapp från mamma.. :)
Jag beställde ju bara för 9 veckor sedan.

Beställde och det stod 4-5 veckors leverans.
Strax efter kom ett mail där det stod 5-6 veckors leverans.
Sen hände inget. Jag har haft mailterror på dem och frågat vad som hänt. Ingen information har skickats ut alls. Mitt stackars paket har varit fast i hamnen i göteborg och inte ens ett mail kan de dra ut för att informera om det. Det lär ju säkert vara fler som väntat på sina varaor som suttit fast i samma container.
Hade jag inte mailat hade jag väl fått ett samtal på måndag från posten om att de har ett paket till mig.


Ääääntligen kommer det iaf :)
Dålig service!
http://moblera-hemma.se/1/sv/hem/hem.php 
rekomenderas inte av oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0