Påsk

Hoppsan då.
Nu var de dåligt bloggat igen.
Men de har ju varit en massa påsk och så.

Senaste veckan har gått otroligt snabbt och det var så skönt att få långhelg nu. :)
I torsdags for jag på dans med Linda.
Det var tydligen avslutning på furan så nu blir det inga fler dansen där förrän i höst.. Men då öppnar ju sommardanserna istället.
Jannez spelade, de ska tydligen spela på sandviken snart också. Fredag den 13e maj enligt deras hemsida. ;)
Fast jag vet ju inte om jag vågar mig ut då. Vem vet vad läskiga saker som kan hända på fredag den 13e..? ;p



Jag har beslutsångest för heglen efter med. Jag kom just på att det är vårfest med jobbet den 20e och så pratade vi i helgen om att åka på kryssning då också för att Linda S fyller år då. Så nu vet jag inte hur jag ska göra.
Vårfesten verkar jättebra med bra underhållning och god mat men det verkar knappt vara nån som ska dit, i alla fall från min enhet. Kryssningen blir säkert också jättebra med bra mat och underhållning men den är inte helt planerad och bokad än.
Men de e ju en vecka kvar till man ska anmäla sig till vårfesten så jag hinner nog vela hit och dit på båda... :) 

 

I fredags var vi till pappa i Sjör och i lördags var vi till mamma i Rissna.

I söndags hade vi påskfest hemma och man skulle nästan kunna tro att det varit långhelg. ;) Eller så var det för att vi började vid två. Alla var lite sega men det blev väldigt kul ändå. :) Och massa mat. Vi har sallad och tzatziki för en evighet nu. :)
Vi hade en väldigt fin påskkärring också.
Bilden är tagen från fotografen Karolina.



Goofiz for en sväng till Blåkulla.
Bara kaffekannan som saknas. :)

Glad påsk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0