Jag vet

Det var länge sen nu igen.

Ska prova lägga ut lite önskningar till jul. Har ju listan hemma så jag kommer inte ihåg allt jag vill ha. ;)

Den här vill jag ha iaf, min är snart slut och den är så bra!

En julbock vill jag ha också. Som den här typ. Fast jag gillar svansen de har på bockarna på jamtli.

Ska uppdatera med mera saker sen...


I helgen hade pilisskolan bokat hela storsjöbadet så Gustav skulle dit och fick bjuda med sig familjen, tror jag det var tänkt. Så hade inte Gustav tänkt och jag hade turen att få följa med honom och Lina och Karita. :) Det var riktigt skoj men jag var helt slut efteråt. Hur orkade man när man var liten egentligen?
Här relaxar vi lite i bubbelpoolen medans Gustav leker i vanliga bassängerna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0