Och så kom...

Det är bra att skaffa ny data. :) Man hittar en massa gamla roliga bilder.
Jag har flyttat över en massa och då måste man ju kolla igenom allt lite så nu känns det som att jag har lite bättre koll på min bilder. En stund.. :)
Här är ett guldkorn. Suck, så härligt det var.


Jag känner mig riktigt nöjd med min nya frisyr faktiskt. :)
Jag har tvättat det nu så nu är det inte riktigt lika rakt längre.
Jag tog en bättre bild på frisyren med.. Man såg ju inte slingorna så bra på den första...

Här är jag. :)

Och så idag då..

Jag bara tvättade håret och när det torkade kom det bara mer och mer lockar. Trolleri! :)

Imorrn blir det hejdå till Gudrun. Hon blev såld idag så nu blir det inga fler turer med henne.
Bettan blev också såld men hon får åka lite senare. Det är inte lika lätt att leverera henne.

Jag hittade ingen bild på Gudrun men hon är typ likadan men grön.

Kommentarer
Postat av: Ana - vinn mineralögonskuggor

Hejsan! :)



Vill du vinna mineralögonskuggor? I så fall har jag just nu en tävling i min blogg där du har chans att vinna valfria ögonskuggor från E.L.F cosmetics. Tävlingen avslutas 6 april.



Inlägget hittar du här: http://anaaana.blogg.se/2010/march/tavling-elf-cosmetics.html#comment



(Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt och du kan ta bort kommentaren)



Kram

2010-03-29 @ 18:27:04
URL: http://anaaana.blogg.se/
Postat av: Millah

Överraskning i min blogg =) GRATTIS kramar

2010-04-07 @ 10:57:27
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0