Sommar

Visst är det underbart med sommar!? :)
Nu skiner solen igen och allt är så fint och bra igen. :)
Man blir ju lite seg och trött av skitväder.

Den här sommaren har jag haft fullt upp. Vi är färdigflyttade nu så nu har vi ny adress. Allt är ju inte inpackat som det ska vraa men det måste man ju vänja in sig med först. Vi vet ju inte vart bästa platsen för tejpen är än.. ;)
Jag tror fortfarande inte att det är riktigt sant, det är så fint och jag äger hälften. :)

Vi har handlat ny soffa för mina vinstpengar.
Jag vann ju lite på datumlotteriet fast jag trodde att jag inte vunnit något och slängt lotten. Tur att vi flyttade just då så den var inte slängd bland en massa kompost eller så. ;)
Gissa om jag blev paff när jag fick brev om att jag hade vunnit.
Det blev iaf en soffa för pengarna, och när vi ändå var ute med släpvagn blev det ett soffbord också. :)


Sådär fast tvärtom ser den ut.

En helg har jag varit till Göteborg och hälsat på P!nk. Det var trevligt. Synd bara att det tog sån tid att hälsa på alla förband först. Det var fredagen.
Lördagen spenderade vi hela dagen på lisseberg. Vi åkte mest alla karuseller de har. Det var skoj!
Sen hem på söndagen. En relativt nykter helg men väldigt skoj! :)


Jag har badat två gånger i sommar. :)
Skönt att vi bor vid en sjö som nästan är varm nog åt mig. :)


I morse kom Goofiz in, han var dyngsur så jag torkade av honom lite innan jag gick in på badrummet, då gick han och hälsade på Kent.
Efter en stund kom han in till mig. Då ser jag att han har något vitt på huvudet. Stackarn har fått igen av nån fågel eller nått. Han har ju börjat jaga fåglar nu.. ;)
Han fick en liten snabb dusch och skrubb innan jag for på jobbet. :)

Kommentarer
Postat av: Karita

Härligt med ett inlägg!!! Nästa inlägg ska infalla på söndag angående hur kul vi hade på Christer Halvarsson ;P

2010-08-12 @ 23:04:17
URL: http://bombos.blogg.se/
Postat av: Malin

KUl med en uppdatering äntligen!!

Vad fin soffan var och det ska bli intressant att se nya bordet med =)

Götet var bland det bästa i sommar och det var sjukt kul med alla karuseller hehe.



Kram kusin

2010-08-14 @ 16:59:03
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0