Do you remember the day we met....

That's the day i knew you were my pet...

Det stämmer så bra, jag känner verkligen igen mig.



För första dagen jag träffade Goofiz visste jag ju att han var mitt husdjur.. ;)

Hehe, nä skämt åsido.
Jag lyssnar på spotify idag och det visar sig finns en hel massa 'lovesongs' på min lista..
Vet inte vad jag ska lägga till mer.

Jag har vunnit i en av tävlingarna jag la ut här på bloggen.
-Rättelse: jag la ju aldrig ut den här, men jag vann i alla fall. :) -
Jag fick ett presentkort på 300:- på lager-157.se
Nu vet jag inte vad jag ska köpa. Det är så svårt att bestämma sig.. :) Jag vill ha den här tröjan men den fanns såklart inte i lager. Bara i vitt och grått och det vill jag inte ha.


Den ser så skön ut!
Jag kanske väntar en stund och ser om den kommer in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0