Lista

Jag har tänkt på en sak. När man tar en lista av nånså har de alltid skrivit att den är stulen från nån annan. Man ser aldrig att de gjort den själv.
Det betyder inte att jag tänker göra en egen lista. ;) Den här är såklart stulen den med.


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

sina behov. Från den fjärde veckan kan katt-
(Katt-encyklopedin)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Goofiz :)

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Fem i familjen

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

15:45
Inte så fel, 15:58

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Fem i familjen, som står på i bakgrunden.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Nån timme sen. Jag släppte in katten.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Fem i familjen

8. Vad har du på dig?

Mysbyxor och linnet jag sydde om igår.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Ja, jag tror det var nått om resan till Tunisien. Kommer inte ihåg riktigt.

10. När skrattade du senast?

Nyss

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Cd-skivor, foton, tavlor, ljusshållare och ett par hyllor.


12. Har du sett något konstigt på sistone?

Kommer inte på nått just nu iaf..


13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Ganska rolig.

14. Vilken var den senaste film du såg?

Rosa Pantern slår till igen, på TV igår. Jag hörde iofs inget och såg bara halva filmen.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Det första jag skulle köpa är ett hus med alla de krav vi har. Det är nog svårt att hitta även om man har pengar men isåfall låter jag bygga ett nytt.


16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Vad vet folk inte om mig då? Jag bor i en liten by, kan inte ni berätta alla de där sakerna om mig som jag själv inte vet istället?

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Jag vill att det ska vara lättare att söka och få ett bra jobb.

18. Tycker du om att dansa?

Ja

19. George Bush?



20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Jag vill träffa dem innan de får namn. Men min första pojke ska heta Sixten i andranamn.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Jo då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0