Fina blommor

Jag vill ha en ny tatuering. Jag har funderat på blommor av nått slag eller en stor blomma.. Jag hittade körsbärsblommor, de är ju rätt fina men jag vet inte..
Man kanske har sett för mycket på miami ink men det skulle ju ändå vara kul om man kunde ha nån bra historia om sin tatuering..
Jag kan inte lägga in bilden jag hittade men ni får väl söka, eller så kanske ni vet hur körsbärsblommor ser ut.

Jag har köpt bil idag. :)
Han heter Glenn-Ewert. Den är mörkgrå och söt! :)


Det är inte Glenn på bilden men han ser typ ut så.

Kent är och fixar till värmepaket på han nu.
Han e så duktig min älskling. =D


Kommentarer
Postat av: katrine

fiiiiiint namn

2009-03-13 @ 19:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0