Stråket

Nu har jag nog jobbat hälften av de pass jag ska jobba i sommar. Tror jag.. Snart får jag sommarlov. :) Synd bara att Kent börjat jobba igen då. Men det blev en liten resa iaf. Jag fick ge bort två pass så jag blev ledig en vecka, då for vi till Jorm med Oja-barnen.
Kent och Ilmar cyklade:


Gustav försökte bada lite i det iskalla vattnet. Det var för kallt för Gustav tillochmed så han kastade mest en massa sten.

Vi var där från fredag till måndag.

Sen var vi ut och åt på Shanghai Wok, jag mindes inte att de var så otrevliga senast jag var dit. Inte mot oss men mot de som satt vid borden bredvid. Sen frågade de inte om man ville ha kaffe till efterrätten heller, märkligt tyckte vi. Det blir ett annat ställe nästa gång tror jag.
Efter middag gick vi på bio..

Sjuk film!

Ikväll blir det stråk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0