Klippt

Jag har klippit mig idag. Det blev inte bra, jag ville vara långhårig men ändå ha en frisyr.
Som alla andra frisörer i stan klipper hon upp mitt hår eftersom det är långt och har självfall, det finns inget annat att göra tydligen. Som alla andra frisörer geggar hon in nått i håret och fönar det superlockigt, för det är inte så svårt med mitt hår, och då ser man inte hur det blev riktigt heller förrän man har duschat ur gegget. 
Jag  har axellångt hår igen. Värdelöst!
Jag är missnöjd!
Hädanefter klipper jag mitt hår själv hellre än att betala nån dyrt för att göra ett dåligt jobb.

Körningen gick bra iaf..


Kommentarer
Postat av: malin

Men har du tagit k.örkort nu äntligen kusin?!

Grattis!!!!

Appropå håret vet jag Preeeeciiiiis vad du menar!

Ta och införskaffa dig en asbra platttång och börja platta skiten du med hehe.



Kram

2009-01-27 @ 19:20:49
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0