Lista

Snodd av Annelie

Vad heter ni? Karina och Kent
Hur träffades ni? På Malinkusins födelsedagsfest
Hur länge har ni varit tillsammans? Tre år och fem månader idag
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Ja 1 hårigt barn
Har båda körkort? Ja, sen 27e januari :)
Kommer du ihåg er första kyss? Jo, i badtunnan i stugan
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag, Kent lirkade det ur mig. Det är ju stora ord! :)
Vem är äldst? Kent är 8 år äldre
Vilka stjärntecken är ni? Jag är tvilling och Kent är skorpion
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Kent
Vem sjunger bäst? Kent
Håller ni i handen på stan? Ibland
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej
Blev du kär vid första ögonkastet? Ja
Har ni någon speciell låt? Nej, det varierar
Har ni stora framtidsplaner? Vi ska köpa hus och åka utomlands
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, inte än. Det blir i sommar.
Vilket är ert bästa minne? Jag vet inte riktigt, resan till Niklas i höstas kanske
Vem lagar bäst mat? Ingen, det är lika bra
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Dricker kaffe i Ankeborg, vaktar gudson med storebror, tittar på TV
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ibland
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Jag i den stora staden och Kent i vårt numera gemensamma hus i skogen i Pilgrimstad
Blir du lätt svartsjuk? Nej
Ringer eller SMS:ar ni mest? SMS, Kent brukar ringa upp när jag skickar meddelanden
Brukar nån av er prata i sömnen? Inte regelbundet, vad jag har hört iaf..

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ni är nog det sötaste paret ever faktiskt :) VI GILLAR DIG KALINA <3

2009-02-09 @ 15:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0