Julklappar

Nu är jag snart klar med klapparna. Det är bara nån grej till ett barn och så till kusinerna och moster. Ingen aning vad jag ska handla. Får se om jag hittar nått idag. De vill inte ha nått från jula tro? För enkelhetens skull.
Tur att det bara är 1a december än. 
Jag har gjort en beställning från jotex och jag var dum nog att tro att de gör som de andra där i Borås. Jag har beställt julklappspapper som jag skulle behöva nu men en av grejerna kommer inte in förrän den 15 december så då får jag vänta på allt det andra också. Jag trodde ju att de delade upp beställningen när nån grej är sen.

Jaja, nu är det december och vitt på backen. :) Snart är allt julpynt framplockat och alla gardiner utbytta. Snart kommer julfriden. Hoppas jag. Jag har ju en uppsats att skriva på också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0