Längtans tider

Det är 45 dagar kvar till Tunisien! :)
Packa väskorna nu, jag har min färdigpackad i hallen. :)
Eller, nä det har jag faktiskt inte. Så tidig är jag inte, men jag vet ungefär allt jag ska packa i väskan. Det blir inte mycket på vägen dit men förhoppningsvis desto mer på vägen hem. :)
Om ungefär 25 dagar kan man vänta sig att tax-free katalogen är påväg. Den är farlig!



Igår var jag sjukling. Jag har inte varit så dålig på länge. Det kändes som att jag hade bomull i hela huvet samtidigt som jag hade tvingar som tryckte på från utsidan. Eller nått sånt. Tur att det gick över till idag, jag hade nog haft svårt för att vila och försöka bli frisk med tanke på att jag har tenta imorrn. Nu hann jag iaf plugga klart, det känns som att jag har koll på det mesta. Nu ska jag bara gå igenom mina anteckningar och alla papper man fått från föreläsningarna så får vi hoppas på att jag fått in allt sen.
Och så vill vi inte ha nån ny förkylning eller så till imorrn. Oavsett kommer jag åka in och skriva men jag tror inte mina bänkgrannar blir så glad om jag sitter och snorar och jämrar mig bredvid dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0