Utmaning

Försöker få mina tankar på annat men det är inte lätt ska jag säga...
Jag gör ett försök med Katrins utmaning..

5 Saker i min frys
  • Massa "färdigmat"
  • Räkor
  • Rostfranska
  • Glass
  • Grytbitar

5 Saker i min garderob

  • Mängder av jeans
  • Mängder av t-shirts
  • Mängder av linnen
  • Tjocktröjor
  • Några blusar/skjortor

5 saker i min väska

  • Statistikboken
  • Min mapp med anteckningsblock och 'bra att ha'-papper
  • Almanackan
  • Nagelsax
  • Skavsårsplåster

5 Saker i min bil

  • Grön groda
  • Rosa tärning
  • Doftgran
  • Framsäten
  • Diverse verktyg kanske, fråga Kent

5 personer jag utmanar

  • Anette
  • Malin
  • Annelie (tror iofs att du gjort den här redan)
  • Vem mer läser min blogg? (som har en blogg själv alltså)
  • .......

Kommentarer
Postat av: katrine

Huvva, jag lider med er

2008-09-16 @ 20:37:20
Postat av: Anette

Hinner inte anta utmaningen!=) Kika på Efterlyst ikväll, jag är nya uppläsaren ;) ha det bäst!kram

2008-09-17 @ 07:07:48
URL: http://anettelindstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

Utmaningen är antagen kära kusin ;)



Hur är det med dig? Tråkigt med kissen...



Kram

2008-09-17 @ 13:26:38
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0