Present

Nu har jag bestämt mig för att jag ska sätta bilder i min fina ram som jag fick i födelsedagspresent av Katrine & co. :)
Det tog tid men nu har jag bestämt mig för vad jag ska ha i ramen.

Kom och hälsa på så får ni se hur det blev :)
Det går nog fortare än om ni ska vänta på att jag lägger ut en bild. ;)

Jag har gjort önskelista till jul nu, känns alldeles för tidigt men nu är det gjort iaf..
Självklart har jag kommit på fler saker jag kunde skrivit upp såhär i efterhand men jag får väl försöka komma ihåg det till sen när jag hälsar på önskelistan nått.
Nu vill jag ha önskelistor!
När alla pratar önskelistor hit och dit börjar man ju fundera på vad man ska handla åt folk, innan man ens börjar fundera på vad man ska handla åt vissa i födelsedagspresent. Det är faktiskt iaf sex som jag kommer på nu som ska fylla innan jul. Men de e bra att dela upp klapparna på ett par månader.. :)
Nä, nu kan ni sätta er och skriva en önskelista till mig istället för att sitta här och hoppas på nån intelligent kommentar från mig.

Jag ska klippa och rama in bilder.

Kommentarer
Postat av: malin

Hej kära kusin!

Äntligen!

Här kommer listan ;)



En jorden runtresa.

En ny bil, gärna en söt beetle.

En helt ny höst & vinter garderob.

En flatscreen TV på minst 42 tum.

En snygg bokhylla med mycket förvaringsplats.

En snygg & vettig person som är singel :p



Snälla kan jag inte få det redan nu? ;)



Hoppas allt är bra, måste synas snart!



Kram kram

*

2008-10-15 @ 19:25:32
URL: http://hollywoodstar.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0