Kameratömning

Dags att rensa kameran. Vem vet, det kanske finns massor att ta kort på på dopet imorrn. Troligtvis kommer jag glömma kameran men jag kan väl vara seriös nog att vara lite förberedd iaf..


Gunvald gömmer sig


Gunvald tog min plats när jag gick på toa


Kan det vara bekvämt?


Njuuuter


I påsen


Min söt-gos :)


Hehehe;)


Gunvald fick en egen peruk att snutta på, det fungerade en stund iaf


Tortyr, mamma gillar fjärliar och sin Gunvald


Knäppis :)


Tanterna


Det kom en liten vilde och förstörde Gunvald


Men han e ju så söt och fin


Första gången ute, en riktig pip-lisa (förstora bilden, han är bakom "granen")


Han försöker verkligen men Gunvald tycker inte om honom
Eller tyckte, nu går det nog ganska bra men han är fortfarande för vild för Gunvald


Ilmar i sina fina hängselbyxor som han fått från oss


Goofiz har fångat en råtta ;)


"Vad vill du?"


Stackars tanterna är sjuka, Zelmani har också fått en liten knöl nu
(Zelmani är normalstor eller ganska liten)


Vanlig sovställning för Gunvald, det är säkert jättebekvämt


Goofiz är en goof


Såhär låg han jättelänge, hårt och bekvämt


Gosingarna


Goofen

Fääärdig....
Ska tömma mobilen på bilder snart också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0