Ojsan

Nu var det visst nästan två veckor sen sist..

Ska skriva lite grann då.

Idag fick jag äntligen boken till kursen jag läser nu så nu blir det läsa av! Bara två veckor till nästa tenta. Skönt samtidigt som det är jobbigt. En massa att lära sig på kort tid men sen är det bara en tenta till så är det sommar sen!
Skönt att ha sommarlov igen, man känner sig nästan som ett barn men det är väl behövligt. Speciellt när man sitter vid en som knappt pluggar och har det hur skönt som helst och ändå får A eller B. Hata såna som har lätt för prov-tentamen! Det är orättvist. Sen får de de bästa jobben fast de kanske inte kan ämnet bäst, de har bara bäst betyg.

Det blev mörkt ett tag,jag trodde vintern bestämt sig för att komma tillbaka på en gång. Tänk om det inte hade blivit nån sommar! Jag kan bara komma på en som blivit glad av det.

Vi var till Karita och hälsade på Ewert igår. Han hade bara saknat Kent lite för han pillade lite under huven (eller locket ;)  ) sen fick ag och Karita knuffa han runt parkeringen så startade han sen. Hoppas han inte krånglar när de ska starta han nästa gång bara.
För er som inte vet så är Ewert Karitas bil, en citroën zx.
När Ewert var glad igen så for jag och Kent och åt lite 'bab.

Idag fick jag ett riktigt ryck, det blev storstädning av golven, alla mattor åkte ut så nu är det nyskyrat här. Bara dammtorkning och fönsterputsning kvar. Så får man se hurlänge det håller sig.
Kent fick inte komma in när han kom hem för då var det nyskurat i hallen så då gick han och donade med nyförvärvet.

Jag fick vara bäbisvakt åt Ilmar igår när Ingmarie skulle in på ärenden. Vi var ute mest hela dagen och efetr middagen gick vi alla tre ner till Anviken med honom. Då äntligen somnade han, inte en blund på hela dagen men nmär vi lämnar igen honom så sover han.
Vi åkte hem i amazonen som blev vår igår. Den startade mest på en gång.
Idag har Kent satt i CD-spelare så snart ska vi iväg och åka lite amazon, det blir nog en tidning och Morden i Midsommer på vägen ;)

Tja de, va nog allt som hänt de senaste dagarna iaf.
Det blev inga bilder nu, kanske lägger in nån sen.. Jag har inte tagit några bilder heller de senaste dagarna...

Aja..
Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0