Söööta!

Jag har hittat en present till.
Eller Kent hittade och nu kan inte jag sluta titta på dem.
Han sa att han hittat en present om jag inte kommit på nått än.
Hon heter Dilba och sitter i mitten. Jättesöööt!

image15

Bara 6500:- och leveransklara den 30 Oktober.
Lågställd är hon också.
Men hur skulle det se ut. En hund två katter och två råttor.

Igår var mina små sötnosar helt vilda!
De fick för sig att de skulle springa runt och vara jättestökiga och rive ner saker överallt!
Och när vi skulle sova var det jätteintressant att hoppa upp och lägga sig på råttburen. Det tyckte Evald i alla fall.

Jaja, de e ju söta i alla fall och min underbara sambo har fixat en skiva så vi slipper stänga dörren för dem nu. :-)
Den är ferrarriröd. :-)
Kanske fotar den nått sen.

Snart mat nu. :-)
Gott ska de bli!
Det blir det nästa helg också, när vi ska ha kalas för Kent. :-)

Undrar vad man ska ha på sig..
Tänk om jag blir ensam om jag tar klänning. De e ju som lite kallt ute fast det lär det nog inte bli där inne.
Hmm hmm.. Jag tror jag vet fast jag får nog gå igenom garderoben i alla fall..

Aja..
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0