2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började på universitet


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg om jag lovat nått, men troligtvis inte


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej


5. Vilka länder besökte du?
Inga, jag fick vara hemma i år :(


6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Utlandsresa


7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
25 december


8. Vad var din största framgång 2007?
Börja på universitet


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld som vanligt
och ett antal rivsår


11. Bästa köpet?
Bärbar dator


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder ofcourse


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag var nog ganska glad när jag kom in på min utbildning


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Den där sommarplågan jag faktiskt tyckte om, kommer inte ihåg vad den hette så det var nog inget bra val..
Uggla - pärlor åt svin


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Svårt att säga


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Solat


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tjurat över den där resan jag inte kunde följa med på


18. Hur tillbringade du julen?
Överallt som vanligt


19. Blev du kär under 2007?
Nja, det var tidigare, kärleken bara fortsatte :)


20. Hur många one night stands?
None


21. Favoritprogram på TV?
House, Vänner


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja


23. Bästa boken du läste i år?
Ingen av de jag läst senaste halvåret ;)
Stieg Larssons två första böcker (har inte läst den tredje än)


24. Största musikaliska upptäckten?
Amanda Jenssen


25. Något du önskade dig och fick?
bag-in-box ställ (tre stycken faktiskt)
bidrag
tårtspade
kak-/tårtfat (två)


26. Något du önskade dig men inte fick?
Se önskelistan ;)


27. Årets bästa film?
Har inte sett så mycket nytt men taxi4 var bra


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
serverade tårta åt familj och vänner


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Några tillfällen hade jag kunnat vara utan...


30. Vad fick dig att må bra?
När jag kom tillbaka till veterinären efter Wasabis operation - och hon levde!


31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jack Sparrow


32. Vem saknade du?
Morfar


33. De bästa nya människorna du träffade?
Gunvald och Evald (Kan man skriva och slå in paket är man väl lite människa iaf)
Masako och Edina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0