Julstämning :)

Idag är det första advent och äntligen kom första snön för i vinter. :)



Idag har vi pyntat.


Vi är inte riktigt klar, imorrn ska jag sy gardinerna till vardagsrummet så då blir det jul där. :)

Kaktusen blommar igen. :)



Igår fick vi besök av en isbjörn, den hade med sig Panchito och Christoffer också. :)


Isbjörnen heter Yoshi och är en samojed.

Ilmar var också här och fick rita på pappersrullen så de blev nog en tremeters teckning till slut. :) Vi gjorde skattkartor och smurfar. :)
När Noffe åkt åt vi och for sen till Erik, som fyllde år. Jag och Kent fikade men jag tror faktiskt Ilmar blev mätt för han fikade ingenting. Så jag måste verkligen ha lyckats med maten för att Ilmar inte ska orka fika efter. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0