Uppdatering

Dags att uppdatera igen.
Inte mycket har hänt sen senaste inlägget.
Jag är fortfarande sjuk, jag har hunnit haft feber en sväng. Men jag har jobbat hela veckan. Får se hur det blir imorrn.
Det har inte blivit nån träning på hela veckan och desto mer honung och socker.
Snart ser jag ut som förra inlägget. Eller tja.. nästan iaf.. ;)

Igår var vi på dop.
Viktor dopades. ;)



Han var jätteduktig hela dopet. Han hade väldigt kul med dopvattnet. :)
Efter dopet fick vi jättegod pastasallad och tårta. Jag tror det var minst tre olika sorters tårta.
När vi kom hem kraschade jag på soffan och Kent gick ut i garaget och bytte avgasrör på min bil. :)
♥ Kent

Sen blev det varma mackor och milkshake, fast inte samtidigt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0