Knäppt

Tydligen blev inte det här publicerat när jag skrev i fredags så jag får väl publicera det nu då :)
Vi var alltså modeller i fredags.

Nyss var det måndag och nu är det helg igen. :)
Tiden går alldeles för fort ibland.

Det har inte hänt så mycket i veckan.

Idag har jag varit med Linda på model-lab. vi var modeller för en dag. Eller ett par timmar i alla fall.
Vi blev sminkade och fick ta foton i olika poser och med olika bakgrunder.
Jaja, ni har väl sett bilderna.
Vi köpte inga bilder, de va konstiga. De flesta var svartvita och de som var i färg var som rosa i tonen. De bästa bilderna för mig var på en högtalare, men bakgrunden var svart och jag hade svarta leggins och svart tröja så mycket av mig syntes inte på bilden. En lampa i bakgrunden hade nog kanske löst problemet men jag är ju inget proffs.
Tur kanske att de inte blev bra, för isåfall hade det varit svårare att inte köpa nån bild.
De var ju lite dyrt med 550 kr för en bild. Och då får man bilden utbränd på en cd-skiva. Inte ens en utskrift får man. Det är ju billigare om man köper fler bilder men så många bra fanns det inte. Och fortfarande dyrt för en cd-skiva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0