Höst

Nu är hösten här.
Man måste tänka på att ta på sig varmare kläder, men inte för varma för då flyter man bort och luktar illa hela dagen. Men så kommer alla fina färger och man kan mysa med en brasa eller ljus.
Vi upptäckte att det är väldigt fint här på hösten när det blir sådär mörkt.
Bilden är tagen vid halv nio på kvällen. En kväll i augusti.


Det har blivit en del förändringar här sen vi flyttade in. Jag har snart min klädkammare klar.
Kent satte upp två väggar så jag har kunnat hänga upp fyra klädstänger, vi har handlat konsoller på biltema så jag kan få upp hyllor att ställa lådor med mera kläder på. Jag har handlat ggalgar i flera omgångar för att få upp alla kläder. Det har sorterats ut mycket så den som vill är välkommen att komma och kolla. Det är fortfarande kläder som ska upp och troligtvis mer kläder som ska sorteras ut.
Igår målade jag väggarna så nu är de vita. Snart ska tapeten sättas upp också så då är det bara att sätta upp hyllor så är det klart. :)



Den här tapeten ska det bli sen.



Jag har handlat en ny lampa till min klädkammare också.



Det har blivit en ny lampa i vardagsrummet också men den får ni komma hit och titta på om ni vill se den. ;)

Vi hämtade vår nya sänggavel i söndags och Kent satte upp den i måndags.
Vi är mycket nöjda. :)

Min bror, Niklas, tjej Sara har byggt den. Jag vill också vara såhär kreativ, jag stjäl alla mina idéer.
Jag stal Linas idé att måla en ram vit och sätta trådar i den så man kan hänga upp örhängen där. Här är hennes. Min blev målad med väggen igår. :) Nu behöver jag bara snöre av nått slag.

Vi fick besök på gården idag.

Mamman och ett syskon var också på gården men dem såg vi inte förrän de sprang iväg.

Jag fick ny bil igår. :)
Vi har bytt bilar med varandra. I slutändan hade jag en ny Saab, Kent en gammal Saab och en gammal volvo, Torgny en Nissan och Rindbergs en vit Volvo.
Jag har inget namn till den än men det ska börja på S nu. Det är dags att byta bokstav nu. Det blev så rörigt med G på alla bilar till slut. :)


Jag har fått några förslag men jag vet inte.....
Kom gärna med förslag. :)
Sune
Sören
Snigel
Sigurd
Sasha
Sten
Svante
Sylvester

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sylvester klockrent

2010-09-18 @ 11:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0