Påsk

Vi var i Jorm under påsken.

Goofiz åkte i mitt knä på vägen dit.



Kent tog fram alla skotrarna, och fick ta med sig Ockelbon hem. :)



Han tog sig några turer med den också. :)


Sen blev det kladdkaka, den var fantastisk! Ingen torr kant. :)


Lite sol blev det också.


Det blev en tur till Gäddede på påskmarknad, där fanns det inget intressant men vi gick in på en loppis som hade mycket skoj.
Bland annat en tavla som jag fastnade för. Det satt inget pris på den så jag gick och frågade, hon sa att hon sett i Stockholm att de tar 500:- för en sån tavla. Jag tänkte att då var det för mycket. Men sen sa hon att hon ville i alla fall ha 150:- så då tog jag den. :)


Såhär lycklig blir Goofiz när han får vara i Jorm. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0