Utmanad

Utmanad

Karita har utmanat mig


Tre namn du går under:

1. Karina
2. Ingrid
3. Pernilla


Tre saker som skrämmer dig:

1. Att Gunvald också ska försvinna 
2. Ormar
3. Att jag aldrig blir nått

Tre saker du har på dig
:
1.  Jeans
2.  Linne
3.  Strumpor


Tre av dina favoritlåtar just nu:

1. Nordman- I lågornas sken
2. Amanda Jenssen - Amarula Tree
3. Amanda Jenssen - Suspicious minds

Tre sanningar om dig:

1. Fnissig
2. Glömsk
3. Långsam

Tre av dina intressen:

1.  Kläder
2.  Gunvald
3.  Data

Tre saker du verkligen vill ha:

1.  Evald levande
2.  Sommarlov
3.  Pengar

Tre människor du utmanar:

1. Anette
2. Annelie
3. Dig


Kommentarer
Postat av: Anette

Oj jag är utmanad! Hinner inte nu men vi får väl se om jag kommer ihåg det till ett senare tillfälle! Se Efterlyst imorrn då jag briljerar i tv;) ha en underbar Valborg! kramkram

2008-04-30 @ 16:10:23
URL: http://anettelindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0