Sommar!

Den kommer nu! Jag ser det. Den är på väg. Den bara gömmer sig bakom målnen ibland.
Men det är bra härligt väder nu. :)
Tänk, va kallt det kunde ha varit. Det kunde ha snöat och varit slaskigt och allt vitt hade varit brunt.
Den första har gått på semester på jobbet då är det sommar. :) Lite tidigt kan man tycka men det ska va så. :)



I helgen blir det fullt upp. På fredag är det fest för enheterna på min våning. Jag har hört ryktas att det blir 7-kamp och att man behöver oömma kläder men man kommer inte bli svettig. Så det ska bli spännande. :) Sen blir det grillning.
Tur för mig att Linda ska på after work också så när vi känner oss klara (eller hon;)  ) åker jag med henne hem, så sover hon här. :)
Sen bär det av till Ikea och birsta för en heldag. :)
På söndag är det morsdag och då ska jag först in på klädbytardag i stan och sen blir det grillning till mammorna hos oss. :)
Fin helg. :)

   

Imorgon åker pappa hit:


Inte alls avundsjuk, men min tur kommer. :)
Då får man lite betyg och tips vad man ska hitta på sen då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0