Sjuuuuuk

Jag e sjuk.
Där fick man för att man önskat att man var lite smalare. Jag har inte kunnat äta nått på hela dagen.
Dessvärre brukar man ju ta igen det snabbt när man får tillbaka aptiten.

Vet inte vad man lägger in för bild på det så jag hoppar över.. ;)
Såg en som tyckte att det var lämpligt att lägga upp bildbevis på facebook då barnet börjat göra nr 2 på toaletten. Var inte så trevligt.

Kan ju lägga upp nån bild på nya TV-bänken iaf:



Tittar man riktigt noga kan man se lite av de nya gardinerna också.. ;)

Kent har åkt för att fira Moa som fyller tre idag!
Jag hade ju gärna följt med men man kan inte få allt här i världen.

Grattis sötfis!
Hoppas dagen varit och är bra även fast inte jag var där. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0