Nya saker :)

Jag var och hämtade två paket från jotex igår. :)

De hade fullt med paket på Ica brunfo så de var nog glad att bli av med två av de större. :)
Det var lådor under varje kassa så jag vet inte vad det har vart för köpfest på sistone. Bokrea kanske? Eller är den slut?
Jag har i alla fall köpt några mattor så nu har vi såna här i sovrummet. Det var dags för nya dit. :)


Jag såg nu när jag var in för att ta bilden att de är slut i just den färgen. Tur att jag beställde just nu då. :)
Jag beställde svarta från början men de kom ju aldrig, det sista jag såg var leverans i slutet av april. Då tog jag bort dem och bäställde gråa istället, jag tror det blev bättre än vad det hade blivit med svarta.

Det blev en grön matta till matbordet också. Den har vi inte laggt ut än så jag vet inte om det blir bra men jag tror det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0