Nu kommer den!

Våren alltså.
Det är så härligt med vår, det blir ljusare, längre dagar, varmare och all den hemska snön försvinner.. :)
Det är ju itne så trevlig när snön smälter och det blir lerigt på vägarna men om man tittar uppåt istället får man se allt liv som kommer tillbaka, blå himmel och sooooool. :)
Sånt som jag tittar på på dagarna, genom fönstret på jobbet.
Tänk när sommaren kommer sen och man kan sitta ute och äta på lunchen. :) Jag längtar!



Det blev fint väder i helgen. :)
Så familjen Holmlund/Edblad kom och grillade korv och pinnbröd och så blev det en massa annat fika också. Efter ett tag kom familjen Oja också minus mamman.
Korven tog slut men konstigt nog hade vi mer bröd efter än vad vi hade innan.. ;) Och en massa deg kvar att göra pinnbröd av. Vet inte riktigt vad man ska göra med det, hoppas det håller sig ett tag så kan det nog gå åt..

Efter grillningen följde Kent med Ojas och åkte skoter och jag for in till stan för att fira det första födelsedagsbarnet, Evangeline.
Hon hade fått massa presenter och hon var lika glad för alla, men jag tror faktiskt Nils-Anton var gladare än henne för att hon hade fått en hel förpackning med bilar. Det var kanske 12 bilar. De hade han kul med. :)
Av oss fick hon det här:


Så nu kan hon måla. :)
Jag hörde nått om att hon skulle få ha den i badrummet.. ;)


Sen drog jag vidare till nästa kalas hos Linda, som blev 26. ;)
Vi såg på melodifestivalen och höll inte med resten av sverige i röstningen. Men det var väl ingen nyhet.. ;) Det är väl aldrig en majoritet som tycker det blev rätt.. Isåfall måste ju över hälften rösta på samma bidrag och sedan också gå in och rösta på de där webbfrågorna. :)
Sen gick vi på G3. Där var det glest med folk när vi kom, men de droppade in efter ett tag. Vi slapp ju köa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0