Zuuumbaaa

I fredags var jag på zumba, det var skoj men det känns dyrt med 900, eller vad de sa att det skulle kosta, för tolv gånger.
Jag funderar på om jag ska köpa spelet till wii och köra hemma istället. Det var ju skoj men frågan är ju om det är så kul att dansa själv hemma i vardagsrummet. Men då blir det 350 plus frakt kanske och då kan jag köra hur många gånger jag vill.
Tänk om man fastnar efter tolv gånger och så måste man in till stan och fortsätta då.
Jag är tveksam, spelet har inte fått bästa recensionerna heller. Det ska fungera bäst till kinect, och det förstår jag. Det är ju svårt att läsa av hur armarna röra sig på wii när man har kontrollen på höften. Men å andra sidan köper jag väl inte spelet för att fuska. Fast det är ju bra om man kan se att man gör rätt.
Aja, får nog fundera en stund till...





Bror och svärmor fyllde år igår.
Vi firade Niklas i söndags. Mamma och hennes man bjöd på middag på Athena, sen for vi hem till dem och fikade. Det var väldigt god mat och gott fika! ;)
Det var så gott så idag bjuder vi svärmor på Athena igen. Sen blir det bio efter.
Det blir Little Fockers, ska bli riktigt skoj. Jag har sett trailern och den verkade riktigt rolig. Men man vet ju aldrig med uppföljare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0