Save smart

Jag är en buzzador.
Det innebär att man provar olika produkter och diskuterar dem med andra för att sprida information och för att ge feeback till företagen om vad de kan förbättra.

Just nu provar jag en sida som heter SaveSmart.
De har olika erbjudanden och bygger på att ju fler medlemmar som finns desto bättre priser kan man få.


Klicka på loggan för att bli medlem.

Som exempel har de ett erbjudande där man får Jamie olivers köksset med Stekpanna och två kastruller för nästan halva priset. Bra kvalitet och sån där stekpanna där man ser när den har rätt temperatur.

Medlemskapet är gratis och man får tillgång till alla bra erbjudanden.

Det är tänkt att jag ska kunna ge tips om vilka rabatter vi vill ha så ni får gärna hjälpa mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0