Återträff

Igår var jag på återträff med min klass från brunflo.
Det är tio år sedan vi gick ut nian.

Oj vad jag har varit nervös för den här träffen. Nu blev det ju inte så spänt och pinsamt som jag trodde.
Vi skulle först träffas på captain cook.
När jag kom dit till den tid som stod på inbjudan var det bara Lina där från min klass. Och tur var väl det så jag slapp stå där själv. :)
Vi gick in och satte oss, efter en stund kom två killar från klassen och ännu lite senare kom en tjej till. Det var alla. Av ca 30 pers kom 5.
Men det var ingen som engagerat sig och försökt få ihop folk att komma heller.
En klass hade anordnat så de sågs redan vid ett innan förträffen så de var redan radfastyrda när de kom på förfesten. De var nästan alla.
Jag trodde ju att det skulle komma några fler iaf. De flesta bor ju kvar i östersunds kommun.
Men det blev trevlig i alla fall. Anordnarna från pigalle hade inte ansträngt sig så mycket som man hade väntat sig.
Dyr dricka i baren och mat på långbord som man fick gå och hämta. Det fungerar väl men det var inte ordning så alla fick gå och hämta samtidigit. Borden stod så tajt så det blev rent kaos tills alla hade fått mat och ätit upp. maten blev en timme senare än vad det stod på inbjudan också och underhållningen var obefintlig. Det var roligare att gå in i stora salen och dansa till Claes Lövgrens med gubbarna och tanerna. ;)
Vår DJ sa inget, inte ens vad han spelade för nått. Han hade ett konstigt upprop innan vi fick mat och då stod några klasser och väntade på att bli fotograferade. Det var ju också kaosartat men jaja.
Ganska skoj var det ju men det var inte pigalles förtjänst. Det hade blivit bättre om man anordnat själv, men det hade väl aldrig hänt då....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0