Min garderob

Nu är garderoben äntligen hyfsat klar. :)
Bara upp till mig att få nån form av ordning där. :)

Tapeter och spegel uppe. :)



Jag saknar photoshop lite.. Paint är inte riktigt samma sak.


Vi var ute och letade lite möbler i torsdags. Vi vill ha en annan TV-bänk till vår kommande nya TV. :)
Vi letade lite efter nån hylla också.
Det är svårt att hitta möbler! Speciellt om man inte kan konsten att trolla fram pengar. Det finns mycket fint, men också väldigt mycket som inte passar med resten av möblerna, speciellt vårt soffbord.
Men det ska nog lösa sig det med så småningom. Det vi har fungerar ju så länge.

Vi kikade lite på lampor och jag hittade de här. Jättefint och mysigt men jag vet inte vart man ska ha dem. Det känns som att de passar på ett soffbord men då blir det för mycket på vårt. 
Det kanske är lite för somrigt just nu också, men de med rött i skulle kanske kunna fungera till jul också.. :)
De blev inte nu iaf, när man inte ens vet vart man ska ha dem. Det finns viktigare saker just nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0