Jaaaaaa! :D

De ringde från fk idag och frågade om jag ville jobba heltid från imorrn. Vilken fråga. :)
Det blir heltid i alla fall november ut och kanske förlängt i december om det behövs.
Helt plötsligt föll allt på plats. :)
Jag fick ringa och avboka mitt möte med jobbcoachen och maila min människa på arbetsförmedlingen så hon får avbryta jobbcoachen igen. :)


Hittade ingen bra jobb-bild så det blir ett träd istället. :)

Undrar vad det är meningen att de ska göra på arbetsförmedlingen. Jag har funderat på det nu när det har strulat lite med a-kassa och så. De förmedlar ju inte jobb i alla fall. De gör ju egentligen ingenting för att hjälpa en när man kommer och vill ha jobb.
Jag har läst en del artiklar om att skriva CV och personligt brev i Campus. Av vad man kan tyda från de är allt de lär en, på de där söka jobb kurserna man fått gå via af, fel. Alla klyschor de säger åt en att man ska trycka in i det personliga brevet är helt fel.

Nä, nu ska jag gå å lägga mig för jag ska upp och jobba imorrn. :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Härligt med heltiden :)

2010-10-26 @ 09:15:16
URL: http://anneliemedmera.blogg.se/
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

SUMOpix tävlingen är nu avslutad, kika in och se om det var du som vann!



Om inte, så ligger det nu uppe en ny tävling i samarbete med silverbiten.se där du kan vinna valfri ängel. Var gärna med! http://joosefinea.blogspot.com/2010/11/tavling-silverbiten.html

2010-11-01 @ 08:41:06
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0