Up to date

Jag har inte skrivit så mycket på sistone. Men vad skriver man när man inte har nån fantasi över? Allt behövs till uppsatsen. Det känns att man skulle ha haft nån att skriva med. Nån att diskutera saker med. Men vad ska man göra när man ska börja och alla redan börjat eller är klara med vem de ska jobba med. Finns det nån kontaktförmedling för folk som söker partners att skriva uppsats med..? ;)


Min fiiina bil! :)

Vi har tittat på hus och är väldigt sugen på att flytta i sommar. Allt såg så bra ut men man ska aldrig hoppas för mycket... Får väl se om jag får nått besked i veckan så får vi se hur det blir sen.



Jag har köpt ny matta till vardagsrummet, det är bra med rabatter ibalnd. Jag fick 50% på jotex.


Förra helgen var vi till Niklas och Sara i den stora staden. Det blev en lång och skön helg!
Vi skulle ha åkt på fredagen men Kent blev ledig från torsdag redan så vi fick tag på tågbiljetter och kom fram på torsdag kväll/natt stället. Den extra dagen spenderade vi på stan. Vi började på odenplan där vi egentligen bara skulle på kattkatt men gick runt och tittade lite i alla fall. Sen for vi till hötorget och gick ett bra tag i en del butiker. Sen blev det gamla stan och några butiker till och sen träffade vi Sara där och gick på Vapiano där vi blev bjudna på middag. Det var en riktigt bra dag! :) Fast jag fick ju ont i fötterna såklart, som vanligt. Jag köper inte fotvänliga skor, jag köper snygga skor.
På lördagen blev det ikea och sen grillade vi hemma och njöt av det fina vädret. Vi spelade lite kubb och Sixten ville vara med. :)


På söndagen var vi till fjärilshuset i hagaparken. Det var skoj, mycket att titta på. Det blev vi också bjudna på. :) Niklas och Sara är bra snälla! :) Fast jag fyller ju år och tar examen snart också. :)

Det fanns fler djur där också men ni får bara se den här. ;)

Jag köpte snygga theburkar.



Jag fick klippa Ilmar i helgen. :)

Jag vet! Men jag lovar, det är Ilmar.

Goofiz e sjuk. :( Men han e på bättringsvägen.
De e levern som spökat igen. Det finns fleraq teorier men han har ätit för lite av sin egen mat iaf och då har han fått för höga värden och blivit illamående, så äter han itne av den anledningen. Men nu har han börjat äta själv iaf. Men inte vad som helst, och ibland vill han gärna bli "matad". Jag tar mat på skeden och så äter han av den, inte direkt ur skålen. Imorrn hoppas jag han äter av sitt vanliga torrfoder, annars måste jag inte och köpa med mat åt han och jag har försökt, det går inte att krossa den och blöta upp. Det blev inge bra och han äter i alla fall inte av den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superlångt inlägg ;) kuuuul

2010-05-27 @ 18:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0