Lista

Har du på dig idag?
Mysbyxor och tshirt

Har du kramat någon det senaste dygnet?
Ja, flera gånger

Har du pussat någon det senaste dygnet?
Japp

Har du för frisyr?
Utsläppt

Har du husdjur?
Ja; katten, råttorna i väggen och dammråttorna under sängen

Har du pallat äpplen?
Gjorde inte alla det när de var små? Fast jag fick ta så jag vet inte om det räknas då

Har du kysst någon och sedan ångrat dig?
Jo då

Har du ätit senast? 
Ett ägg till frukost, snart blir det lunch

 

När vaknade du i morse?
Vid sju när Kent skulle gå på jobbe

När skrattade du senast?
Idag

När var du på fest senast?
Den 16e var de nog, middag å vin i ankeborg

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville?
I fredags, jag bytte ämne på uppsatsen

När fick du ditt senaste sms?
igår, från Linda

När är du född?
1985-06-04

När tog du studenten?
2004-06-04, och igen i år 2010-06-04

 

Vem kramade du senast?
Goofiz

Vem pratade du med i telefon senast?
Någon på spänningszonen

Vem skulle du vilja se ut som?
Mig själv, med lite mindre fett kring höfterna och så

Vem fick du present av senast?
Pappa, han gav mig julklappen som han bytt eftersom den första var trasig

Vem gjorde dig arg senast?
Killen från telia som inte gjort beställningen när jag pratade med honom för tre månader sen. Jag fick veta igår att det inte fanns nån beställning så nu får vi vänta tre månader till på vettig TV och trådlöst bredband.

Vem sjunger det du lyssnar på nu?
Ingen aning, finns det en sångare/-erska till ljudet på msn när man får meddelande?

Vem bor du tillsammans med?
Tent å tatten

Vem vill du kyssa nu?
Kent :)

Vem spelade du tv-spel med senast?
Borde väl vara Gustav kanske

Vad väljer du, glass eller godis?
godis, eller glass om det är sommar

Vad väljer du, morgon eller kväll?
Kväll

Vad väljer du, julafton eller födelsedag?
Födelsedag

Vad väljer du, katt eller hund?
Katt

Vad väljer du, hallon eller blåbär?
Hallon, direkt från busken

Vad väljer du, sola eller bada?
Bada, om det är varmt, för mig alltså

Kan du laga mat?
Jo, en del

Kan du göra volter?
Ja, om jag får mycket plats och en studsmatta

Kan du köra bil?
Ja, och jag har bevis sen ett år :)

Kan du ditt eget mobilnummer?
Ja, jag har haft det i åtta år, såde vore väl konstigt annars

Kan du säga hur många du har på msn? 
43 st

Kan du säga vad klockan är?
12:09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0