Finansiering av kvinliga företag - eller nått sånt

Jag har sett P!nk. Det ni! :)
Vilken konsert! Hon va grym!
Synd bara att jag inte fick till några bra bilder. Min mobil kan inte fota i mörker. :( Men jag fick se det iaf, det är viktigast.






Jag och Karita bodde hos Niklas och Sara. Vi blev tyvär inte där så mycket. Det hade varit kul om Niklas och Sara hade varit med mer men det får bli nästa gång. :)
Vi var på en restaurang som hette Vapiano innan Pink, den var kanon! Dit ska jag igen. En Italiensk restaurang med pizza och pasta i massor. Menyerna var indelade efter pris så man kunde få en riktigt god middag till lågt pris. Sen blev det kanonkoncert! Vi hade tänkt gå ut efter konsertern men det blev inte så långvarigt. Man var som avdankad. Det blev kvällen efter istället.
Vi tog en shoppingtur på onsdagen, en stund i alla fall. Det tog en stund innan vi vaknade och tog oss ut. Sen fick vi leta reda på en restaurang en stund så det var skönt att få sätta sig sen. Vi gick en hel del.
Niklas och Sara följde med oss till vapiano och drack drinkar sen. Vi blev där en stund så vi hann smaka en del goda drinkar. Sen dorg vi vidare på en krog tills Malin och hennes gäng kom in. Sen blev vi på en annan krog resten av kvällen.
På torsdagen var man mest trött. Jag bara sov och sov.

Jag har börjat skriva på min uppsats nu. Man får se hur det går. Jag får lite prestationsångest. Jag har ett ämne och ett proposal nu iaf. Jag ska skriva om kvinnliga företagare och hur de finansierar verksamheten. Det verkar rätt intressant i alla fall. Nu ska jag bara komma på en massa enkätfrågor. Jag vet inte vad jag vill veta. Suck.
Aja, jag har börjat iaf.

Goofiz hittade en ny sovplats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0