En lista

Senaste: 

Låt du hörde: Nått med Ultima Thule var det, komer inte ihåg vilken.
Film du såg: X-men, the last stand
Mat du åt: Räknar mackan jag åt idag som fika så det blir middagen igår då; köttbullar, potatis och gräddsås
Kram: Av Goofiz på vägen hem, han ville absolut inte åka bil mer
Puss: Av Goofiz när vi kom hem
Känslan: Roligt, jag fick nyhetsbrev från coolstuff
Resa: Till jorm i påskas
Glädje: När jag äntligen kom hem
Dröm: Att bli klar med studierna så jag kan börja jobba och tjäna pengar
Person du träffade: Lina, hon fick skjuts hem
Personen du pratade i telefon med: Receptionisten på djusjukhuset igår
Personen du fick sms av: Kent
Gången du åt 7-eleven korv: Oj, senast jag var in i en 7-eleven var nog 8,5 år sedan. Det var enda gången också och då vet jag inte om jag köpte nån korv.
Gången du var utomhus: En halvtimme sen när jag kom hem
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela familjen.. Hmm.. måste vart fem år sedan, när jag tog studenten. Beror på vad man räknar som familj. Jag och Kent är ju en familj och vi åt tillsammans senast igår.
Saken du köpte: Sista saken jag la på bandet var en ica-påse

Allmänt:
Ska bli skoj: Resan til Tunisien
Ska inte bli skoj: Skriva klart grupp-PMet och göra en massa muntliga presentationer
Sparar till: Resan till Tunisien
Pålägg som gäller: Kaviar
Önskar att jag var bättre på: Ordbajseri
Dagens dryck: Vatten
Vad saknar du: Min bror
Tre band/artister: Judas, Ultima Thule, Dia Psalma
Vad har du gjort idag: Jag har varit på djursjukhuset med Goofiz, sen på skolan och jobbat med grupparbete, efter det hämtade jag Lina och for på Frösön och hämtade en väska till henne, sen for vi till Brunflo och handlade och sen hem. Nu sitter jag här och skriver och ska försöka göra en önskelista samtidigt som jag jobbar mer på grupparbetet.
Brukar du svära mycket: Nja, inte jättemycket
Hur tidigt stiger du upp: Så sent som möjligt
Gillar du att slåss:
Vad ska du göra ikväll: Jobba på gruppuppgift
Hur många timmar sover du per natt: många
Vem är snyggast i världen: Kent
Vad är det för veckodag: Tisdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Jag fick gå på två bröllop
Favoritplagg i garderoben just nu: Oj, massor. Älskar mina klänningar
Längd: 168 ca
Vikt: För mycket
Byter gärna garderob med: Tanten i IKEA-reklamen. Jag byter garderob alltså, inte innehåll.
Byxa eller kjol: Båda, beroende på väder och humör
Senast utlästa bok: Företagsstrategiska perspektiv av Bengtsson och Skärvad. Okej då, jag har inte läst hela men jag har läst den.
Mitt rum kan beskrivas som: En korridor mellan kök och vardagsrum
Jag tränar: I mitt vardagsrum med en tränings-dvd
Jag ville bli när jag var liten: Krukmakare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0