Bara för att ni ska ha nått att göra :)

10 favoriter:
Färg: Lila
Mat: Pasta
Band: UltimaThule
Film: Vid din sida
Bok: Män som hatar kvinnor
Sport: Gillar inte sport
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Päron
Tid på dygnet: Kväll

9 för tillfället:

Humör: Rastlös
Smak: Ingen
Kläder:  Gul t-shirt med blomma och jeans
Bakgrund: En gul vägg och en hylla full med cd-skivor
Nagellack: Inget
Tid: 16:32
Omgivning: vardagsrummet
Irritationsobjekt: Det är blåsigt ute när det borde vara sol och varmt
Tankar: Oroar mig för oppositions-presentationen imorgon

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän:
Cissi
Screen name: jenka
Husdjur:  Wasabi och Zelmani
Piercing: ingen,om inte öronen räknas då
Förälskelse: Putte
Musik: Arvingarna
Bil: Gaabriel :)
Kyss: Hmm, i åttan var det nog.

7 senaste:
Cigarett: På nån fest för i alla fall fem år sedan.
Mat: Igår, schnitzel klyftpotatis och rödvinssås.
Dryck: Fanta citron
Biltur: För ltie mer än en timme sen, från skolan och hem.
Kyss: En timme sen, när Kent for.
Spelad låt: La Camisa Negra, på Linas blogg
TV-program: Kommer inte ihåg, det är nån dag sen jag slog på TVn.


6 har du någonsin
:

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Varit med i ett slagsmål: Nej
Badat naken: Ja, jag brukar inte ha badkläder i badkaret
Varit med på TV: Ja, jag stod i publiken när det var en skidtävling i stan, och så sprang jag upp för en trappa i en reklamsnutt vid jul.
Hoppat bungyjump: Nej
Gått på bio ensam: Nej


5 nej tack:
Kläder:
småmönstrat med en massa plotter
Mat: Pölsa
Musik: Klassiskt och sånt där oväsen där man inte hör vad de sjunger
Dryck: Long island ice tea
Skolämne: Kemi

4. saker:
Du gjorde igår kväll:
läste igenom ett skolarbete, hämtade paket i Gällö, provade kläder i Ankeborg
Du kan höra just nu: datorns surr, bilar som åker förbi, min mage
Du inte kan leva utan: Kent, datan, kläder, mat
Du gör när du har tråkigt: sitter vid datan, ser på TV, gosar med katten

3. personer:
Du tycker om: Kent
Du gillar: Kent
Du saknar: Kent


2 val
:

Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan
:
  Jag vill ha fint väder på min födelsedag! :)

Hehe, de ramlade bort en under 5 nej tack förut, jag hittade igen den och klistrade tillbaka den nu. :)


Kommentarer
Postat av: Katrine

Men Kalina det är bara 4 nej tack.....

2009-06-02 @ 20:48:01
Postat av: Annelie

GRATTIS!!!!!

2009-06-04 @ 11:28:39
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0