Orkeslös

Jag vet att det var länge sen jag uppdaterade nu.
Jag har bara inte orkat än. Det blir rätt mycket jobb när man jobbar vart tredje dygn. Man får mest bara en dag ledigt åt gången. Men det blir bra den 25e. :-)
Tunisien var jättefint och varmt. Mycke sol och bad. Åsså lite shopping då såklart.
Lägger väl upp lite bilder, tänkte göra ett album på facebook men jag fickinte öppna sidan för att ladda upp bilderna. Mupp-säkerhetsprogram!

Påväg till Arlanda:
   

På plats:
                       

Det var den resan...

Sen blev det befolkningsökning den andra juli.
Här är Natalie:


Åsså en bild på Pangarn. :)


Färdi, nu får ni klara er ett tag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0