69 dagar kvar till Tunisien



Snaart ska vi åka :)
Jag kom på att det kanske är dags att börja kolla lite på vad som finns att göra när man är där på plats. Visst man kan ägna hela veckan åt att dricka drinkar och bara må gott men jag tror man ångrar sig lite när man kommer hem då. Nånting ska man väl se. :)
De va Moa som påminnde mig. :) Hon vill på Friguia safari park så dit ska vi nog. :) Jag har inte hittat nått men jag tyckte iaf jag var smart när jag stal ett häfte från ett annat resebolags hemsida. Det fanns massa bra information i det så det åker nog med på resan.
Ett spa finns på hotellet så det kanske man ska besöka om det inte är för dyrt.. :) Fast det är säkert inte lika dyrt som här hemma så man kan ska ta chansen när man har råd. Aja.. den delen får man nog bestämma på plats.



Det kommer nog bli en del shopping som det ser ut på resebolagens sidor. Och sol på härliga stränder! :)
Tror jag ska packa väskan nu.. ;)

Jag och Kent ska snart in på bio och kinesmat. :) Vi ska se Män som hatar kvinnor.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag är så avundsjuk! Önskar att vi också har råd att åka utomlands snart! Ni får väl skicka ett vykort! =)

2009-04-05 @ 17:12:29
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jo vi var ju iväg i september,men jag vill åka nu igen! =)

2009-04-08 @ 09:06:21
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0