Beauty4u

Nu är man tillbaka till verkligheten. Uppgifter som ska lämnas in och kurslitteratur som är försenad, som man egentligen inte behöver.. Beställ aldrig från bokus.se om du behöver boken nån gång!
Men lite framåt går det iaf. Jag har fått den bok jag behöver reserverad på biblioteket så den ligger där och väntar på mig imorrn.. Då blir det ännu värre. Då måste jag helt plötsligt läsa också.
Än så länge verkar det inte så svårt att läsa statistik men jag är rädd för att det kommer.. Han har till den 31 oktober på sig att röra till det.



Idag fick jag min massage äntligen. :) Jag fick ett presentkort på en spaupplevelse i våras. Jag beställde från josefssons och fick presentkortet på köpet. Jag hade egentligen bokat tid till den 1 september men hon hade sjuka barn just den dagen så jag fick boka om.
Det var jätteskönt men jag kan väl inte kalla det massage riktigt. Hon masserade in massageolja, peeling och hudlotion, men det var ju inte det jag tänkte mig när jag såg att jag skulle få helkroppsmassage.
Jag vill ha den peelingen och lotionen. Det luktar jättegott. Jag luktade som en romersk båge när jag kom hem. De har 70% kakao och kaffe i den. Och jag vet inte ens vad det kostar så jag vet inte om jag ska glömma det på en gång, men troligtvis är det för dyrt.



Jag och Kent firade att vi varit tillsammans i tre år igår, jag fick en fin klädsel till Gaabriel. :)
Vi åt års-middag idag istället för igår, jag kom hem så sent igår men Kent hade gjort hjärtformade hamburgare dagen till ära. :) Min sötnos!
Idag blev det kyckling med chorizo och currysås. Mumma, men man blev väldigt mätt!

I helgen var vi i Stockholm och hälsade på Niklas och Sara. Skönt att vi har varit där nu, jag vill åka tillbaka igen! Vi spelade wii på fredagen. Det såg väldigt roligt ut när Kent och Niklas stod och boxades mot TVn. :)
På lördagen for vi till IKEA och nått shoppingcenter, Niklas köpte ett nytt boxingspel.
Vi handlade såklart en massa småsaker på IKEA men jag fick ett nytt badrumsskåp också. :)



Hittade en bild att avsluta med. Goofiz gillade Ilmars vagn. :) Han hittade en kudde i korgen under vagnen.


Kommentarer
Postat av: katrine

Glenn har jag sagt ;)



Ja era katter verkar ha en förkärlek för vagnar ;)

2008-09-11 @ 06:34:01
Postat av: Karolina

Fan vad snyggt skåp :D

2008-09-14 @ 12:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0